Oversikt over all kommunikasjon med dine givere og medlemmer er viktig. Det har vi lagt vekt på i våre løsninger.

E-post og SMS

Du kan sende ut epost og SMS direkte i CRM’et fra alle søkeresultat og inne på enkeltpersoner. All utgående kommunikasjon bør logges slik at du beholder den gode oversikten. Medlemsgiroer og givergiroer kan sendes direkte via API til trykkeri, og i mal-editoren kan du sette opp nye brevtyper tilpasset konvolutter med små og store vinduer.

Vi tilbyr mange kommunikasjonsmuligheter koblet til databasen. Blant annet:

– Integrasjon for masse-epost med Apsis, Bring IDA, MailChimp og Make

– Integrasjon med Apsis ONE og Mandrill for marketing automation

Integrasjon med Sparkpost for ulike triggerbaserte utsendelser som f.eks velkomstmail. 

– Webservice for personlig url, blant annet for signering av AvtaleGiro eller Vipps faste betalinger.

– Integrasjon for SMS utsendelser med Strex, Link Mobility og Puzzel. 

Server-side tracking i tillegg til pixler og GA

– Integrasjon med SEEN for kommunikasjon med personlige filmer

 

Sosiale medier

Sosiale medier er en viktig kommunikasjonskanal, og kampanjesidene, som dere selv kan lage i vårt web-verktøy (Webadmin) er særlig rettet mot sosiale kampanjer, hvor innholdet må kunne endres raskt og oppsettet kan gjøres på få minutter. Pixler og Google Analytics er alltid konfigurerbart, og kampanjetracking en selvfølge.

Eksportformat fra CRM er kompatibelt med opplasting til flere sosiale medier som ekskluderingslister ved annonsering.

I 2021 lanserte Apple oppdateringer i sine iOS hvor deres nye App Tracking Transparency gjør det vanskeligere å bruke pixler til å spore brukere på nettsteder. Men, det er noe du kan gjøre hvis dere skal annonsere i sosial medier. Les mer om dette her. 

 

Samtykke og reservasjoner

Det er viktig å ta hensyn til kontaktenes samtykker og reservasjoner, og dette hører naturlig hjemme i CRM. Innhenting av samtykke kan gjøres via ulike kanaler. Personlige url’er kan benyttes både i SMS og epost.

I MinSide får alle kontakter oversikt over egne samtykker og reservasjoner, og kan redigere disse direkte.

Vi har selvfølgelig integrasjon med ulike leverandører av adresseajourhold, inkludert innlesing av reservasjoner fra Brønnøysundregisteret. Vårt samarbeid med Data Factory kan tilby kundene våre adresseajourhold med mange nye funksjoner.

Ta gjerne kontakt med oss for å høre mer.

Jeg ønsker mer informasjon 

Jobber du i en norsk organisasjon?
Vi anbefaler deg å lese
Innsamlingsrådets
bransjenorm.

Vi leverer

Aptxact

– automatisk løsning for lojalitetssamtaler

Gjennom aptXact identifiseres de beste tidspunktene i giverreisen for å ringe en giver og dermed oppnå best mulig resultat. Seleksjonen baserer seg på giveres respons og aktiviteter slik at ringelister genereres kontinuerlig.

There are two ‘i’s’ in Fundraising – they should stand for inspiration and innovation, not imitation and irritation.
Ken Burnett