– Et lite og litt annerledes byrå. Vi brenner for at din sak skal kommuniseres på en måte som viser frem deres virkelige hjerte til de riktige mottakerne.

Vi liker at materiell både på papir og på nett er fint å se på, lett å lese og enkelt å forstå, men vi mister aldri fokus på call for action. Profilering og merkevarebygging kan andre holde på med. For oss er penger inn, medlemmer vervet og fast givere tegnet det aller viktigste.

Det finnes så mange gode saker der ute. Og så altfor mange saker som få mennesker kjenner til.

Vi kan hjelpe med:

  • Gode innsamlingstekster til alle typer kampanjer
  • Utarbeide DM fra idé til printklar
  • Innsamlingsstrategi
  • Fundraising audit og evaluering
  • Kampanjeplanlegging og strategi
  • Kreative samlinger for å finne organisasjonens emosjonelle hjerte
  • Leadskampanjer for verving
  • Vervemateriell
  • Velkomstmateriell
  • Aksjonsmateriell som plakater, annonser, brosjyrer
  • Markedsføring i sosiale medier (innholdsproduksjon og publisering)
  • For ProFundo-kunder kan vi også lage websider med sømløs integrasjon med CRM-basen.
  • Kampanjesider for online gaver, faste givere, medlemmer, nettbutikk for symbolske gaver

Hvis du vil spare tid kan vi lage materiell for deg.
Vil du lære kan vi lage det med deg.

ProFundo CREATIVE ledes av Kristin Hvideberg Tobiassen, og består av et team med tekstforfattere, designere og webutviklere. Vi får også god hjelp fra øvrige rådgivere hos ProFundo som kan TM- og SMS-kampanjer, nye betalingsløsninger, crowdfunding og CRM. Videre kan vi hente inn internasjonalt anerkjente konsulenter som Alan Clayton med flere.

Se eksempler på noen av våre leveranser her >>

 

Ta gjerne kontakt for en uforpliktende samtale
Kristin Hvideberg Tobiassen
Mobil: 91356591.
Epost: kristin@profundo.no

Hva sier andre om oss?

Vi er svært fornøyde med ProFundo som strategisk rådgiver og på kreativt. Kunnskapsrike rådgivere og raske tilbakemeldinger! De nye brosjyrene er et løft.

Cecilia Skepp Antonissen

Markedsrådgiver, Norsk Folkehjelp

ProFundo Creative

Kristin Hvideberg Tobiassen
leder og tekstforfatter

Marit Toppe Berg
grafisk designer
kreativ rådgiver

Jeanette Tharaldsen
digital markedsfører
Generator

Alan Clayton
creative director
Alan Clayton Associates Ltd

Fundraising isn’t about asking for money, it is about inspiring people to make a difference, and then helping them to make it.
– Ken Burnett –