Et effektivt, fleksibelt og skybasert CRM kan gjøre mye for å forbedre organisasjonens arbeid. I tillegg forventer dine støttespillere rask og korrekt oppfølging og tilgang til egen informasjon. Dette tilbyr vi dere i ProFundo CRM og våre ulike MinSide-moduler.
Våre løsninger inkluderer alt som medlems- og giverorganisasjoner trenger:
ProFundo CRM gir god oversikt over inntekter, aktiviteter og kampanjer, og er integrert med alle nødvendige betalingsverktøy og kommunikasjonsverktøy dere trenger for god giver- og medlemshåndtering. I utviklingen av vårt CRM system er vi opptatt av hvordan dere kan gi god oppfølging for å beholde givere og medlemmer.
Som CRM-kunde hos ProFundo ordner vi driften og sikkerheten. Deres ‘gull’ blir lagret på sikre servere, med kontinuerlig overvåking, back-up og oppgraderinger. Dere får alltid nyeste versjon av ProFundo CRM ved pålogging.
Fra 360-dashbordet i ProFundo CRM kan du nå sende givere direkte til AvtaleGiro eller Vipps-appen for å starte fast betaling av giver- eller medlemsbetaling.
Som de to beste betalingsmåtene for å beholde givere/medlemmer er dette en viktig nyvinning. Dessuten gjør det godt både for betaler og formål.
Mange av våre samarbeidsorganisasjoner har allerede tatt løsningen i bruk. Vi heier på digitalfundraisere og digitalmarkedsførere som ser mulighetene dette gir og som klarer å kommunisere godt med givere og medlemmer om det. Ros og takk til Vipps, Nets og Strex m.fl. for godt partnersamarbeid om å få dette til å spille.
Selv om papirgiro, håndsignert AvtaleGiro-fullmakt og brevkommunikasjon fortsatt betyr mye, er det ikke tvil om at digitale løsninger og instant-onboarding er fremtiden.
Les mer om Vipps Hurtigkasse her>>