I våre løsninger kan du effektivt sette opp og konfigurere ulike webløsninger for leadshåndtering og datafangst. Det er fleksibelt og fungerer perfekt til å sette opp ulike former for opprop og underskriftskampanjer hvor målet er å samle inn data eller leads. Det tar kort tid å opprette og redigere tilpassede felter og kampanjer kan settes opp på få minutter – helt integrert med resten av CRM, selvsagt.
Her er 3 eksempler til hva du kan bruke løsningen til:
Takkemeldingen som blir sendt ut etter at dataene er kommet inn kan enkelt settes opp og redigeres. Her har du også mulighet for å sette inn felter for et giverskjema, slik at du kan oppmuntre til å støtte organisasjonen med en engangsdonasjon eller blir fast giver.
I oppsettet for datafangstskjema kan du lage visninger som teller det du måtte ønske, om det er antall underskrifter eller påmeldinger, og du kan velge blant flere visninger:
Målet er å ha all informasjon om støttespillere i ett og samme 360-bilde. Underskriften tagges med kampanjens unike aksjonsnummer som gjør det enkelt å selektere på hvem som har signert for videre leadsoppfølging, takking, opptelling og rapportering. Websidene kan brukes som personifiserte URL til eksisterende navn i databasen, til både SMS og epostutsendelser.
Dyrevernalliansen bruker datafangstmodulen til å hente inn underskrifter. Telleren er valgt som en sirkel hvor man til enhver tid kan se hvor mange som har registrert sin underskrift.
Underskriftskampanjemodulen har vært veldig nyttig for oss i leadskampanjene våre. Vi har i løpet av kort tid fått mange nye leads, og med denne modulen har vi enkelt kunnet lage nye underskriftskampanjer og giveawaykampanjer og få disse i gang raskt. Videre oppfølging av leads’ene går også veldig greit – navnene sendes videre til byrået vi bruker til telefonoppfølging og slik får vi enkelt inn nye givere.