Hva tenker dine givere og medlemmer om dere? Hva med å spørre dem? – og få svarene direkte inn i CRM med en integrert spørreundersøkelse?

Dette vil gi:

Dypere innsikt i støttespillernes opplevelser:

  • Hvorfor valgte de akkurat dere?
  • Arrangementer: Hvordan opplevde de årets generalforsamling? Hva kunne vært bedre?
  • Organisasjonen: Hvordan vurderer de organisasjonens arbeid og kommunikasjon? Ønsker de mer eller mindre informasjon?
  • Saker: Hvilke temaer er de mest engasjert i?
  • Evalueringer: Hva er de generelle tilbakemeldingene, og hvordan kan dere forbedre opplevelsene deres?

Hvorfor gir de til dere?: Spørreskjemaet kan brukes til f.eks å finne ut hvorfor faste givere ønsker å bli værende hos dere. Hva er viktig for dem? Denne innsikten er uvurderlig for å kunne redusere frafall og forbedre lojaliteten.

Skreddersydd kommunikasjon og tiltak: Integrerte spørreundersøkelser gir deg muligheten til å sette svarene inn i en kontekst. Dette muliggjør mer presise analyser slik at du kan skreddersy tiltak som virkelig treffer målgruppen.

Visuell dataanalyse: Resultatene kan visualiseres i grafer som viser tilfredshet på tvers av ulike tema. Slik kan du sammenligne givernes opplevelse av f.eks arrangementer/kampanjer/produkter over tid. Dette gjør det lettere å sammenstille data, identifisere trender, og handle på dem.

Vektede skårer for bedre beslutninger: Med muligheten til å vekte ulike spørsmål tyngre enn andre, får du en mer nyansert vurdering som kan brukes til å målrette tiltak og forbedre giveropplevelsen.

Å sende ut en spørreundersøkelse er ikke bare en metode for datainnsamling – det er en strategi for å forbedre relasjonen til dine givere og sikre at din organisasjon kontinuerlig forbedrer sin innsats på alle nivåer.

Så ikke lur på hva de tenker – spør dem!

Send meg informasjon

Andre produkter