Hva tenker dine givere og medlemmer om dere? Hva med å spørre dem? – og få svarene direkte inn i CRM med en integrert spørreundersøkelse?
Dette vil gi:
Dypere innsikt i støttespillernes opplevelser:
Hvorfor gir de til dere?: Spørreskjemaet kan brukes til f.eks å finne ut hvorfor faste givere ønsker å bli værende hos dere. Hva er viktig for dem? Denne innsikten er uvurderlig for å kunne redusere frafall og forbedre lojaliteten.
Skreddersydd kommunikasjon og tiltak: Integrerte spørreundersøkelser gir deg muligheten til å sette svarene inn i en kontekst. Dette muliggjør mer presise analyser slik at du kan skreddersy tiltak som virkelig treffer målgruppen.
Visuell dataanalyse: Resultatene kan visualiseres i grafer som viser tilfredshet på tvers av ulike tema. Slik kan du sammenligne givernes opplevelse av f.eks arrangementer/kampanjer/produkter over tid. Dette gjør det lettere å sammenstille data, identifisere trender, og handle på dem.
Vektede skårer for bedre beslutninger: Med muligheten til å vekte ulike spørsmål tyngre enn andre, får du en mer nyansert vurdering som kan brukes til å målrette tiltak og forbedre giveropplevelsen.
Å sende ut en spørreundersøkelse er ikke bare en metode for datainnsamling – det er en strategi for å forbedre relasjonen til dine givere og sikre at din organisasjon kontinuerlig forbedrer sin innsats på alle nivåer.
Så ikke lur på hva de tenker – spør dem!
Send meg informasjon