For en fantastisk gjeng årets bidragsytere på Fundraising Skillshare er! Med stort engasjement vil de dele sine erfaringer med oss andre. Vi har også fått med oss impulser fra andre bransjer. Her vil det også være gode tips og erfaringer vi kan lære av. Vi gleder oss vilt til å se dere på skjermen.
Vi har spurt noen av årets bidragsytere hva de gleder seg til med Skillshare.
Generator Digital
Bruken av mer målrettet markedsføring øker stadig, men nå står vi ved et veiskille. Det skjer noe som vil påvirke hvordan vi kan markedsføre videre. Ingen har jo lyst til å kaste vekk penger på markedsføring som ikke virker, og i hvertfall ikke når det er penger som heller skulle vært brukt på gode saker. Jeg gleder meg til å dele kunnskap om dette på Skillshare, og håper det blir nyttig for dem som hører på.
Direktør for CRM og Marked i Gjensidige Forsikring
Jeg skal snakke om veien til gode kundereiser med partnere. Vi i Gjensidige har jobbet i lang tid med å forbedre kundereisen og er stolte over arbeidet teamet vårt har gjort. Har dere lagt opp faste kundereiser? Er det noe vits å tegne opp faste kundereiser, eller er fleksibilitet nødvendig? Nå gleder jeg meg til å presentere vårt arbeid og til å lære mer fra fundraisingsbransjen.
Performance rådgiver i Regnskogfondet
Før jeg kom til Regnskogfondet har jeg flere år med erfaring i den digitale verdenen. Både som SoMe manager, Account manager og digital rådgiver på byråsiden.
I dag består arbeidsdagen min av en kombinasjon av disse rollene og mine tidligere erfaringer kommer godt med når jeg nå jobber med flere kanaler og plattformer, både med strategi, synergi, analyse og innhold. Rollen min er performance rådgiver og hovedmålet er å finne og treffe vår målgruppe via datadrevet markedsføring.
Jeg gleder meg til å komme inn i et nytt forum og lære mer om hvordan likesinnede arbeider og forhåpentligvis snappe opp noen tips og triks 😊
Solfrid Bø
Redningselskapet og Årets fundraiser i 2019