Snart smeller sommerkampanjene i gang. Er det noen siste lure grep du kan gjøre for å skaffe flere eller sikre at nye givere blir lenger?
I år serverer vi en blanding av kortreist og langreist kunnskap. Flere dyktige norske fundraisere, markedsførere og CRM-folk vil dele av sine erfaringer til inspirasjon. Vi favner bredt fra hvordan få næringslivet på kroken, erfaringer fra å bygge interne digitale team, og til CRM-analyse som gjorde en forskjell.
Hva fungerte og hvorfor?
Til å starte seminaret har vi hentet inn inspirasjon langveisfra. Fiona McPhee direkte fra New Zealand. Hun vil dele av sin lange erfaring innen fundraising og benchmarking, med fokus på hvordan du kan bli bedre til å beholde giverne.
Chief Executive of Philanthropy & Fundraising Australia and New Zealand
Line Toft, Mental Helse Ungdom
Suksess med kommersielle samarbeid
Marthe S.-K. Valde, Gjensidige
Kundereiser for partnere
Per, Mira og Leif Erik, Regnskogfondet
Vekst med internt digitalt team
Julie Stallemo, Generator Digital & Kristin H. Tobiassen, ProFundo
Fremtidsscenario med målrettet markedsføring
Innsamlingsrådet
Nytt om Giving Tuesday
Kommunikasjons- og innsamlingssjef hos Mental Helse Ungdom
Markedssjef i Regnskogfondet
Rådgiver Marked i Regnskogfondet
Innholdsprodusent i Regnskogfondet
Generator Digital
Gjensidige
ProFundo Creative
FASINERT AV RETENTION
Trofaste givere og medlemmer: Hva som gjør at folk fortsetter å brenne for sine hjertesaker er tema når Fiona (Fi) McPhee presenterer på Fundraising Skillshare 2. juni.
Gjennom analyser av innsamlingsorganisasjoner i New Zealand og Australia har Fiona tilegnet seg svært etterspurt kunnskap. Norske fundraisere som har deltatt på The International Fundraising Conference i Nederland har kanskje hørt henne tidligere. Men dette er første gang hun bidrar for ProFundo Norge. Jeg er svært stolt over at vi har fått dette til, og takknemlig for støtten fra Innovasjon Norge til prosjektet «Dashboard for frivillighetsnorge» som dette relateres til.
Dette er en anledning du ikke bør gå glipp av.
Så meld deg på i dag!
Jeg har lært Fiona å kjenne som kunnskapsrik og inspirerende. Retention er hennes favoritt-tema.
Når dagen starter her, har den allerede blitt til kveld i New Zealand: Akkurat som vi kanskje også ligger litt etter når det gjelder kunnskap om retention.
2. juni kan gi deg et forsprang.
Dette gleder jeg meg til.
Solfrid Bø
Redningselskapet og Årets fundraiser i 2019