Vi hjelper deg i å formidle din sak på en måte som treffer hjertet hos de rette mottakerne – autentisk, engasjerende og med ekte gjennomslagskraft

I en digital tidsalder har du bare noen få sekunder til å fange oppmerksomheten til din målgruppe. Hvordan sikrer du at ditt budskap skiller seg ut i en strøm av informasjon?

Vi kan hjelpe dere med utvikling av emosjonelle fundraisingsbudskap både i digitale og postale kampanjer. Kampanjer som treffer hjertet og er enkelt å forstå, uten å miste fokus på handlingen vi ønsker fra mottakeren. Trenger dere hjelp til nyrekruttering, konverteringskampanjer eller lojalitesbygging har vi dyktige konsulenter som kan bistå dere.

ProFundo Creative hjelper deg med seleksjon og segmentering, analyser og utvikling av kampanjetekster. Hva skal vi si til giverne? Hva skal de få, og hvordan skal vi virkelig engasjere så de blir med på laget?’

ProFundo Creative kan hjelpe med:

  • Engasjerende innsamlingstekster
  • Digitale kampanjer fra idé til lansering
  • Innsamling- og vekststrategi
  • Evaluering og fundraising-audit
  • Kampanjeplanleggin
  • Kreative workshops
  • Leadskampanjer
  • Innhold til kampanjesider for online donasjoner, faste givere, medlemskap og nettbutikker for symbolske gaver
  • For ProFundo-kunder kan vi også utvikle nettsider med sømløs integrasjon mot CRM-systemet

Vi kan være din sparringspartner når du vil lage kampanje selv, eller følge deg opp månedlig på strategi og analyse.

Ønsker du å spare tid, kan vi lage materiellet for deg. Vil du lære, kan vi gjøre det sammen med deg.
Vi samarbeider tett med kjente aktører i bransjen med ekspertise innen TM- og SMS-kampanjer. Ved behov henter vi inn internasjonalt anerkjente konsulenter som Alan Clayton og hans team i Revolutionise.

 

Noe av det jeg har lært mest av gjennom årene er samarbeidet med Alan Clayton. Han får meg til å strekke meg enda litt lenger, og jeg lærer alltid noe nytt. Hver gang vi er på Masterclass i Skottland blir jeg minst like inspirert som deltakerne, sier Kristin Hvideberg Tobiassen, leder for CREATIVE-teamet i ProFundo

Det beste med kreative workshops er de ganger man plutselig ser budskapet i et nytt lys. Når man finner det geniale som virkelig inspirerer – både giverne og alle involverte. Alan lærte meg å lete etter ‘The moment everything changed’ når vi jobber med fundraisingskonsepter. Gullkorn dukker ofte opp via detaljer som kanskje var der hele tiden.

 

ProFundo CREATIVE hjelper deg gjerne med å skape «det lille ekstra» som vekker nysgjerrigheten til giveren og får ham/henne til å engasjere seg i akkurat din sak.

Hva sier andre om oss?

«Vi er svært fornøyde med ProFundo som strategisk rådgiver og på kreativt. Kunnskapsrike rådgivere og raske tilbakemeldinger! De nye brosjyrene er et løft.»

– Cecilia Skepp Antonissen, Markedsrådgiver, Norsk Folkehjelp

Skal vi ta en prat om hva vi kan bistå dere med?

 

Se eksempler på noen av våre leveranser her >>

Ta gjerne kontakt for en uforpliktende samtale.
Kristin Hvideberg Tobiassen
Mobil: 91356591.
Epost: kristin@profundo.no

Hva sier andre om oss?

Vi er svært fornøyde med ProFundo som strategisk rådgiver og på kreativt. Kunnskapsrike rådgivere og raske tilbakemeldinger! De nye brosjyrene er et løft.

Cecilia Skepp Antonissen

Markedsrådgiver, Norsk Folkehjelp

ProFundo Creative

Kristin Hvideberg Tobiassen
Leder og tekstforfatter

Marit Toppe Berg
Kreativ rådgiver og designer

Michelle Wikören Mogstad
Digital Rådgiver
Generator Digital

Alan Clayton
creative director
Alan Clayton Associates Ltd

Les våre nyttige artikler fra ProFundo Creative:

Fundraising isn’t about asking for money, it is about inspiring people to make a difference, and then helping them to make it.
– Ken Burnett –