WWF Verdens naturfond vant pris for årets kampanje på Fundraisingkonferansen med kampanjen «Hjelp...
Du har 15 sekunder på deg – hva skjer med brevet jeg akkurat har fisket opp av postkassa fra deg? Åpner jeg det eller finner det første og raskeste vei til papirgjenvinning? Du har sikkert erfart det selv. Konvolutten som får et vurderende blikk eller to før den går i den grønne dunken. Hvordan fanger du som avsender oppmerksomheten min?
Vi liker at materiell både på papir og på nett er fint å se på, lett å lese og enkelt å forstå, men vi mister aldri fokus på call for action. Profilering og merkevarebygging kan andre holde på med. For oss er penger inn, medlemmer vervet og fast givere tegnet det aller viktigste.
Det finnes så mange gode saker der ute. Og så altfor mange saker som få mennesker kjenner til.
ProFundo Creative kan hjelpe med:
Hvis du vil spare tid kan vi lage materiell for deg.
Vil du lære kan vi lage det med deg.
ProFundo CREATIVE ledes av Kristin Hvideberg Tobiassen, og består av et team med tekstforfattere, designere og webutviklere. Vi får også god hjelp fra øvrige rådgivere hos ProFundo som kan TM- og SMS-kampanjer, nye betalingsløsninger, crowdfunding og CRM. Videre kan vi hente inn internasjonalt anerkjente konsulenter som Alan Clayton med flere.
Se eksempler på noen av våre leveranser her >>
Ta gjerne kontakt for en uforpliktende samtale.
Kristin Hvideberg Tobiassen
Mobil: 91356591.
Epost: kristin@profundo.no
Vi er svært fornøyde med ProFundo som strategisk rådgiver og på kreativt. Kunnskapsrike rådgivere og raske tilbakemeldinger! De nye brosjyrene er et løft.
Kristin Hvideberg Tobiassen
Leder og tekstforfatter
Marit Toppe Berg
Kreativ rådgiver og designer
Michelle Wikören Mogstad
Digital Rådgiver
Generator Digital
Alan Clayton
creative director
Alan Clayton Associates Ltd
WWF Verdens naturfond vant pris for årets kampanje på Fundraisingkonferansen med kampanjen «Hjelp...
Økt lojalitet er et mål for mange organisasjoner, og det finnes flere måter å øke lojalitet og...
Fundraising isn’t about asking for money, it is about inspiring people to make a difference, and then helping them to make it.
– Ken Burnett –