Great Fundraising Masterclass – Truth Well Told
Lær hvordan ekte historier skaper ekte resultater

Hvordan kan din organisasjon bruke ekte historier på en måte som virkelig får folk til å gi? I denne masterclassen dykker vi ned i emotional fundraising – kunsten å berøre mennesker og inspirere dem til å handle.

Sammen med Dekode inviterer vi det til Great Fundraising Masterclass. Denne gangen tilbake til det stemningsfulle jaktslottet The Inch ved Loch Ness.

Hva kan du forvente?

Et dedikert team fra Revolutionise – Alan Clayton, Kate Vandersypen og Howard Lake – tar oss gjennom tre intense og inspirerende dager fylt med kunnskap, innsikt og hardt arbeid. Målet? Å utvikle innsamlingskampanjer og konkrete handlingsplaner som skaper vekst.

Vi skal jobbe fokusert, kreativt og strategisk – og sammen utvikle løsninger som virker.

Du vil lære:

  • Hvorfor noen organisasjoner lykkes med innsamling, og hvorfor andre ikke gjør det
  • Hva de mest suksessfulle organisasjonene har til felles
  • Hvilke handlinger og atferd som skaper varig vekst i fundraising
  • Hvorfor én stor idékan gjøre hele forskjellen
  • Den psykologiske og vitenskapelige bakgrunnen for effektive innsamlingsideer
  • Hvordan du utvikler en kraftfull idé for din organisasjon

Vi skal sammen: 

  • Kartlegge hvilken type innsamlingsidé din organisasjon trenger
  • Lære prosessen for å utvikle og forankre ideen
  • Lage en første skisse til idé og kampanje
  • Finne din organisasjons «aha!»-øyeblikk

Du drar hjem med:

  • Dypere forståelse av hva som faktisk driver vekst i fundraising
  • Konkrete utkast og ideer til kampanje
  • Forståelse av hvilken atferder og ideer som driver vekst i innsamlingen
  • Verktøyene som gir hele organisasjonen selvtillit og gjennomføringsevne
  • Evne til å ta en tydelig lederrolle i markedet – og møte giverne der de er
  • Masse ny inspirasjon, fokus og energi
  • Et verdifullt nettverk av likesinnede

 

Hvem passer masterclassen for?

Dette seminaret er for deg som jobber med fundraising og ønsker faglig påfyll, nye perspektiver og praktiske verktøy for å løfte innsamlingen til neste nivå.

 

Pris og påmelding:
Vi tilbyr gunstige gruppepriser – ta kontakt for mer informasjon: post@profundo.no

 

Profundos Masterclass anbefales på det varmeste!

Vi var to stykker fra Dyrevernalliansen som reiste til Skottland og vi opplevde at det var utrolig nyttig å kunne fokusere 100% på utforming av en kampanje, med hjelp fra de beste i verden. Det var utrolig verdifullt for oss å gå igjennom hele prosessen sammen med de andre organisasjonene og få gode innspill fra Alan Clayton og hans team underveis. Oppholdet inneholdt gode forelesninger som ble koblet opp mot gode caser og vi kommer hjem med mange nye verktøy som vi vil få stor nytte av fremover.

Celine Kronen Gutierrez-Mowinckel

Innsamlingskonsulent, Dyrevernalliansen, Dyrevernalliansen

Ønsker du mer informasjon?
Ta kontakt med:

Kristin Hvideberg Tobiassen,
kristin@profundo.no, mobil 913 56 591

 

Revolutionise are delighted to have entered into partnership with ProFundo. We believe in working with the most insightful, knowledgeable and professional partners to the betterment of the voluntary sector worldwide. In Norway, there is one such organisation which stands out in all three categories, and it is ProFundo. We are delighted to be working with the whole ProFundo team.

Alan Claytom

CEO, Revolutionise

Revolutionise er et globalt selskap bestående av non-profit-ledere. Vi setter organisasjoner i stand til å oppnå transformativ, bærekraftig, formålsdrevet og giverfokusert inntektsvekst.

Dekode fokuserer på mennesker og verdiskaping. Med en helhetlig og langsiktig tilnærming skaper de nettsider som støtter markeds- og kommunikasjonsteamet. Dekode og ProFundo har et tett samarbeid – og har også mange felles kunder.

Alan Clayton

CEO, Revolutionise

Alan har en 30 år lang karriere innen formålsdrevet vekst bak seg og øker fortsatt farten. Han utdannet seg til vitenskapsmann, men har alltid jobbet i det kreative feltet, så han kan kombinere presise analyser med emosjonell energi for å skape ideer som fører til store endringer. Han er en seriegründer og har jobbet i mer enn tretti land. Kunder spenner fra globale giganter som FN-byråer til små, lokale oppstartsbedrifter, og fra bedriftsledere til frilansere.