Hvordan kan din organisasjon bruke ekte historier (‘the truth well told’) på en måte som gir stor innsamlingsvekst?
Hvordan kan noen organisasjoner tidoble sine inntekter – mens andre stagnerer? Hva kjennetegner ledelse, kultur og kommunikasjon i organisasjoner som lykkes over tid, og hvordan kan det bli dere?
Bli med på en intensiv og inspirerende tredagers masterclass der vi går i dybden på hva som skiller Great Fundraising Organizations fra resten..
Sammen med Dekode inviterer vi til masterclass – denne gangen tilbake til det stemningsfulle jaktslottet The Inch ved Loch Ness.
Hva kan du forvente?
Et dedikert team fra Revolutionise – Alan Clayton, Kate Vandersypen og Howard Lake – tar oss gjennom tre intense og inspirerende dager fylt med kunnskap, innsikt og hardt arbeid. Vi skal jobbe fokusert, kreativt og strategisk – og sammen finne kampanjeideer.
Du vil lære:
Hvordan organisasjoner kan skape varig vekst i inntekter, uavhengig av størrelse, formål eller marked.
Hvilken atferd og holdninger internt som er avgjørende for suksess – og hvorfor de faktisk er viktigere enn eksterne faktorer.
Hvordan effektivt lederskap ser ut i en Great Fundraising Organization – og hvordan du bygger det i praksis.
Kommunikasjon som driver inntekter, ikke bare oppmerksomhet.
Hvordan bygge enhet og felles retning i hele organisasjonen, fra ledelse til fagavdelinger og innsamlere.
Konkrete, testede verktøy og strategier som du kan ta rett i bruk.
Du drar hjem med:
Dypere forståelse av hva som faktisk driver fundraisingvekst
Konkrete utkast og ideer til kampanjer
Masse ny inspirasjon, fokus og energi
Hvem passer masterclassen for?
Ledere og mellomledere i ideelle organisasjoner
Innsamlingsansvarlige og kommunikasjonsledere
Styreledere og styremedlemmer som ønsker å bidra til bærekraftig vekst
Alle som ønsker å bygge en sterk, samkjørt og vekstorientert organisasjon.
Reise og program
Programmet starter 23.februar ca kl 13, slik at man kan begynne reisen fra Norge mandag morgen. (det blir en lang dag, med jobbing utover ettermiddagen. Valuta for pengene)
Det beste er fly til Inverness, via Amsterdam eller London.
Vi arrangerer henting på flyplass.
Programmet avsluttes 26.februar.
Retur til Norge samme kveld.
Pris og påmelding:
Pris er kr 32.500 per deltaker, som inkluderer kursprogrammet, rådgivning og kampanjedesign, overnatting i enkeltrom, alle måltider med drikke, aktiviteter, samt busstransport til og fra flyplassen.
(Fly tur-retur kommer utenom). Vi lager gjerne et gruppetilbud for dere– ta kontakt for mer informasjon: post@profundo.no
Vi var to stykker fra Dyrevernalliansen som reiste til Skottland og vi opplevde at det var utrolig nyttig å kunne fokusere 100% på utforming av en kampanje, med hjelp fra de beste i verden. Det var utrolig verdifullt for oss å gå igjennom hele prosessen sammen med de andre organisasjonene og få gode innspill fra Alan Clayton og hans team underveis. Oppholdet inneholdt gode forelesninger som ble koblet opp mot gode caser og vi kommer hjem med mange nye verktøy som vi vil få stor nytte av fremover.
Ønsker du mer informasjon?
Ta kontakt med:
Kristin Hvideberg Tobiassen,
kristin@profundo.no, mobil 913 56 591
Revolutionise are delighted to have entered into partnership with ProFundo. We believe in working with the most insightful, knowledgeable and professional partners to the betterment of the voluntary sector worldwide. In Norway, there is one such organisation which stands out in all three categories, and it is ProFundo. We are delighted to be working with the whole ProFundo team.
Revolutionise er et globalt selskap bestående av non-profit-ledere. Vi setter organisasjoner i stand til å oppnå transformativ, bærekraftig, formålsdrevet og giverfokusert inntektsvekst.
Dekode fokuserer på mennesker og verdiskaping. Med en helhetlig og langsiktig tilnærming skaper de nettsider som støtter markeds- og kommunikasjonsteamet. Dekode og ProFundo har et tett samarbeid – og har også mange felles kunder.
Alan Clayton
CEO, Revolutionise
Alan har en 30 år lang karriere innen formålsdrevet vekst bak seg og øker fortsatt farten. Han utdannet seg til vitenskapsmann, men har alltid jobbet i det kreative feltet, så han kan kombinere presise analyser med emosjonell energi for å skape ideer som fører til store endringer. Han er en seriegründer og har jobbet i mer enn tretti land. Kunder spenner fra globale giganter som FN-byråer til små, lokale oppstartsbedrifter, og fra bedriftsledere til frilansere.