Hvordan kan din organisasjon bruke ekte historier (‘the truth well told’) på en måte som gir stor innsamlingsvekst?
Hvordan kan noen organisasjoner tidoble sine inntekter – mens andre stagnerer?
Hva kjennetegner ledelse, kultur og kommunikasjon i organisasjoner som lykkes over tid, og hvordan kan det bli dere?
Sammen med Dekode inviterer vi til masterclass – denne gangen tilbake til det stemningsfulle jaktslottet The Inch ved Loch Ness, 23.-26.februar 2026.
Hva kan du forvente på Masterclass?
Et dedikert team fra Revolutionise – Alan Clayton, Colin Skehan og Howard Lake – tar oss gjennom tre dager fylt med kunnskap, innsikt og hardt arbeid. Norske konsulenter og designere fra ProFundo og Dekode som står parat til å bistå i gruppeoppgaver. Vi skal jobbe fokusert, kreativt og strategisk – og finne gode kampanjeideer sammen.
Hva vil vi lære om?
♦ Hvordan skape varig vekst i innsamling – uavhengig av organisasjonens størrelse og formål
♦ Kommunikasjon som driver inntekter, ikke bare oppmerksomhet.
♦ Praktiske verktøy og strategier som du kan ta rett i bruk.
♦ Interne holdninger og adferd som er avgjørende for suksess
♦ Lederskap i en Great Fundraising Organization – og hvordan bygge det.
♦ Hvordan samle hele organisasjonen om en felles retning.
Du drar hjem med:
Både dypere forståelse av hva som faktisk driver fundraisingvekst, konkrete utkast og kampanje-ideer, og et sammensveiset team med ny inspirasjon, fokus og energi.
Masterclass passer for:
♦ Ledere og mellomledere i ideelle organisasjoner
♦ Innsamlingsansvarlige og kommunikasjonsledere
♦ Styreledere/medlemmer som ønsker å bidra til bærekraftig vekst
Alle som ønsker å bygge en sterk og vekstorientert organisasjon.
__________________________________
Pris og påmelding
Pris er kr 32.500 per deltaker.
Dette inkluderer kursprogram, rådgivning og kampanjedesign, overnatting i flotte enkeltrom, alle måltider med drikke, aktiviteter, samt busstransport til og fra flyplassen.
(Fly tur-retur kommer utenom).
EARLY BIRD – 15 % rabatt ved bestilling før 15.sept.
Vi lager også gjerne et gruppetilbud for dere– ta kontakt for mer informasjon: kristin@profundo.no/ hillevi.rostad@dekode.no
Reise og program
Programmet starter 23.februar ca kl 13, slik at man kan begynne reisen fra Norge mandag morgen. (det blir en lang dag, med jobbing utover ettermiddagen. Valuta for pengene)
Det beste er fly til Inverness, via Amsterdam eller London.
Vi arrangerer henting på flyplass.
Programmet avsluttes 26.februar ved lunjstid.
Retur til Norge samme kveld.
Vi var to stykker fra Dyrevernalliansen som reiste til Skottland og vi opplevde at det var utrolig nyttig å kunne fokusere 100% på utforming av en kampanje, med hjelp fra de beste i verden. Det var utrolig verdifullt for oss å gå igjennom hele prosessen sammen med de andre organisasjonene og få gode innspill fra Alan Clayton og hans team underveis. Oppholdet inneholdt gode forelesninger som ble koblet opp mot gode caser og vi kommer hjem med mange nye verktøy som vi vil få stor nytte av fremover.
Påmelding eller mer info? Kontakt:
Kristin Hvideberg Tobiassen,
kristin@profundo.no, mobil 913 56 591
Hillevi Røstad
hillevi.rostad@dekode.no, mobil 936 04 639
EARLY BIRD – spar 15% ved booking innen 15.september
Revolutionise are delighted to have entered into partnership with ProFundo. We believe in working with the most insightful, knowledgeable and professional partners to the betterment of the voluntary sector worldwide. In Norway, there is one such organisation which stands out in all three categories, and it is ProFundo. We are delighted to be working with the whole ProFundo team.
Revolutionise er et globalt selskap bestående av non-profit-ledere. Vi setter organisasjoner i stand til å oppnå transformativ, bærekraftig, formålsdrevet og giverfokusert inntektsvekst.
Dekode fokuserer på mennesker og verdiskaping. Med en helhetlig og langsiktig tilnærming skaper de nettsider som støtter markeds- og kommunikasjonsteamet. Dekode og ProFundo har et tett samarbeid – og har også mange felles kunder.
Alan Clayton
CEO, Revolutionise
Alan har en 30 år lang karriere innen formålsdrevet vekst bak seg og øker fortsatt farten. Han utdannet seg til vitenskapsmann, men har alltid jobbet i det kreative feltet, så han kan kombinere presise analyser med emosjonell energi for å skape ideer som fører til store endringer. Han er en seriegründer og har jobbet i mer enn tretti land. Kunder spenner fra globale giganter som FN-byråer til små, lokale oppstartsbedrifter, og fra bedriftsledere til frilansere.