Suksess eller tabbe? Vi inviterer til webinar 10. juni for kompetanseutveksling og faglig påfyll. Et Skillshare er nyttig og verdt å få med seg.

Dette er et praktisk rettet webinar som favner bredt innenfor norsk fundraising. Hva fungerte og hvorfor? Hva har vi lært og hva kan andre lære fra oss?

 

Tidspunkt: 10. juni kl. 09.00-12.00

Samlingen organiseres omtrent som en «TedX» med mange bidragsytere og korte presentasjoner.

NB! NB!

Alan Clayton kommer, og deltar til åpen dialog og spørsmål fra salen.
Dette blir spennende!

 

Program

  • Hvordan samarbeid og omnikanal skaper gode digitale resultater
    Sven Arild Bransdal er Digital Marketing Manager i Strømmestiftelsen.
  • Influencer samarbeid – yay or nay?
    Camilla Gullbrekken er Innsamlingsrådgiver i Normisjon.
  • Strategisk og koordinert søknadsarbeid med stiftelser og legater
    Christine Rokkedal er markedsansvarlig i Kirkens SOS.
  • Kan man rekruttere på TikTok og Snapshat?
    Jeanette Tharaldsen, Generator
  • Amazonas brenner!
    Kampanjen i sosiale medier i fjor ga svært gode resultater for Regnskogfondet. Men hvordan fulgte de opp giverne etterpå? 
    Kristin H. Tobiassen, Profundo og Per Christopher Prebensen, markedssjef i Regnskogfondet.
  • Q&A fundraising og post covid-19
    Alan Clayton og Kristin H. Tobiassen

 

Webinar er gøy – men gøyere er det å samles i Kristiansand.
Hold av datoen 2.- 3. juni 2021 til neste års Fundraising Skillshare.

«Skillshare var lærerikt og inspirerende med relevante case-presentasjoner om beste praksis fra andre organisasjoner. Den uformelle settingen gjorde det også lett å få nyttige, konkrete tips utenom det fastsatte programmet.»

Ellen Høvik
Leder, kommunikasjon og marked i Caritas