Hos ProFundo er vi opptatt av å yte god service til fornøyde kunder. For å sikre gode relasjoner trenger vi jevnlig tilbakemelding. Nylig gjennomførte vi en kundetilfredshetsmåling som gav nyttig input og også hyggelig feedback.


Kirkens Bymisjon har fulgt oss tett i flere år. Før sommeren sendte markedssjef Hans Jacob Torkildsen følgende kommentar:
Kirkens Bymisjon inngikk samarbeid med ProFundo i 2011 og valgte med det å drifte «gullet» (giverdatabasen) utenfor eget hus og å overlate ansvaret for en del arbeidsoppgaver til ekstern leverandør. Dette var et bevisst valg for å redusere sårbarhet og avhengighet av enkeltpersoner i egen organisasjon. Kirkens Bymisjon er svært godt fornøyd med dette valget, og har aldri angret. Vi opplever at samarbeidet fungerer godt, er fornøyd med den faste kontaktpersonen vi har og føler trygghet for at vår giverdatabase er godt ivaretatt. Vi mener å ha funnet en god løsning, og opplever å ha en samarbeidspartner som er i god utvikling både som firma og som systemleverandør. Vi setter også pris på de faglige initiativ ProFundo tar innenfor vår bransje. Samarbeidet har innfridd våre forventninger.

Hos ProFundo er vi opptatt av å yte god service.

Tilgjengelighet, support og service er ingen selvfølge alle steder. Vi er heller ikke perfekte, men vi streber etter å bli bedre og sikter mot å bli best – for deg! Blant annet har alle våre kunder sin dedikerte kunderådgiver som skal kjenne sine samarbeidsorganisasjoner inngående – og være tilgjengelig, parat og oppdatert for å yte best mulig service. Jevnlige kundemøter ansikt til ansikt er og viktig for oss for å sikre at samarbeidet fungerer optimalt. Vi tror nærhet og tilgjengelighet er viktig. Ja, vi vet det verdsettes.

For å sikre gode relasjoner trenger vi jevnlig tilbakemelding. Vi får det daglig gjennom våre samtaler og møter, men nylig gjennomførte vi også kundetilfredshetsmåling overfor våre databasekunder – som en enkel temperaturmåler på hvordan ting overordnet fungerer. Vi fikk nyttig input og også hyggelig feedback.

alt i alt
dyktige ansatte
møte behov

Alt i alt var vurderingen og tilbakemeldingene ganske hyggelige. Vi fikk også gode konkrete innspill og kommentarer om hva som er bra og hvordan det kan bli bedre. Allikevel trigges vi av disse respondentene som bare nesten gav oss topp-score. Hva må til for å imponere dem? Det vil vi gjerne vite, og mottar svært gjerne konstruktive forslag.

Send meg gjerne noen linjer om hvordan du opplever det å være kunde hos ProFundo på asbjorn@profundo.no

Asbjørn Andås, leder for kundeavdelingen hos ProFundo