Alan Clayton leder et team av norske og internasjonale konsulenter og designere som står klare for å jobbe sammen med dere. Det blir dager med masse kunnskap, inspirasjon og hardt arbeid. Vi skal jobbe fokusert, og på få dager skape både innsamlingskampanjer og oppfølgingsplaner for organisasjonene som deltar.
ProFundos Masterclass leverte over all forventning. Anbefales!
Eva Kvelland, markeds- og kommunikasjonsansvarlig i Stine Sofie Stiftelsen
Seminaret gir:
• Ny kunnskap om responsutløsende kommunikasjon
• Erfaring fra casestudier fra hele verden
• Nye ideer og inspirasjon
• Mot og kløkt til å gjenkjenne gode ideer og velge de beste
• Kampanjekonsept med tekst og bilder
• Plan for å sette kampanjen ut i markedet
• Plan for å beholde giverne
Tid: Slutten av september 2020
Sted: Kommer vi tilbake til – men denne gangen blir vi i Norge
OBS: Begrenset antall plasser.
Pris: Mer informasjon kommer!
Ta kontakt for gruppetilbud! Samlingen er lagt opp med mye gruppearbeid derfor anbefaler vi hver organisasjon å delta med minst to deltakere. Dette vil gi større utbytte og større gjennomføringsevne når dere kommer hjem.
Informasjon:
Kristin Hvideberg Tobiassen
T: 913 56 591
E: kristin@profundo.no
Alan Clayton og ACA Fundraising & Philantrophy har forsket på om det er lederinnsikt, evner og oppførsel som er unikt for innsamlingsorganisasjoner. Kan innsamlingsvekst faktisk sees i sammenheng med en spesiell type lederstil og ledelse?