Del denne artikkelen:

Samarbeide med ProFundo?

Glade givere gir mer og de gir over lenger tid. Dette er det en økende bevismengde for, noe Roger Lawson vil vise oss i dette seminaret. Øke giverlojaliteten i din organisasjon krever beslutning, investering og en langsiktig strategi. Har du den på plass? Vet du hva som gjør givene dine glade? Kan du måle tilfredsheten blant giverne?
Roger Lawson fra About Loyalty i Storbritannia viser oss tre hovedfokus i arbeidet for å skape lojalitet.

Det å gi giverne våre en bedre opplevelse av å være giver er ikke bare «nice to have». Det er ikke engang bare «the right thing to do», i følge Roger Lawson i About-Loyalty UK. Det er rett og slett et sunt, økonomisk forretningsvalg for organisasjonen. En langsiktig investering enhver økonomisjef burde kjenne til og være begeistret for å bevilge penger til.

Roger Lawson har jobbet med fundraising i Storbritannia i over 20 år. Han har hatt senior fundraising-stillinger i flere store organisasjoner (som Feed the Children og WWF) og jobbet for Cascaide og The Good Agency som er to av Storbritannias mest innovative og suksessrike fundraisingsbyråer. I dag jobber han for About-Loyalty, hvor han har vært med på å utvikle et stort benchmarking-verktøy for å måle giverlojalitet i frivillig sektor.
Roger Lawson

Mer informasjon kommer.

Påmelding











Motta nyhetsbrev med gode tips!