Del denne artikkelen:

Får du napp? Dialog og ProFundo samarbeider om leadskampanjer og konvertering til fastgiver for norske organisasjoner. Vi vil gjerne dele kunnskap og inspirasjon om hvordan bli bedre på å få napp.
Dette er en workshop om leadskampanjer og hvordan lykkes med konvertering til faste givere

Er dere gode til å skape bevegelser i markedet?

Leadsgenerering handler om å finne ulike måter å tiltrekke folk til deres sak, og så få dem til å gjøre noe som viser interesse. Og så til slutt konvertere dem videre i giverreisen.

Fra «hele røkla» kan det være mange interesserte i deres sak hvis den blir bra kommunisert. Fra dem igjen er det noen som er mer i riktig posisjon til å støtte dere akkurat nå. Dette er leads. Hvordan får man flest mulig leads til å bli gode givere?

 

Vi kommer til å jobbe i grupper, i fellesskap, og det vil deles av inspirasjon og kunnskap om hva, hvorfor og hvordan. Vi skal gjøre alt for at deltakerne går herfra med konseptideer som er kan tas ut i markedet for å fiske leads og få napp.

 


Arrangeres av:

Kristin Hvideberg Tobiassen, avdelingsleder ProFundo CREATIVE
Har erfaring med leadskampanjer både for giverrekruttering og medlemsrekruttering. Kristins styrke er i ideprosessen, og ser spennende kommunikasjonsmuligheter der andre ser detaljer.

 

 

Terje Schea, daglig leder i Dialog https://dialognorge.no/
De siste årene har Terje og kommunikatorene i Dialog jobbet sammen med flere organisasjoner rundt leadsgenering, med spesielt fokus på effektiv kombinasjon av kanaler som SMS og TM

 

 

 

Tid: 19.september 2019 Kl. 09-12
Sted: Norges Handikapforbunds lokaler; Schweigaardsgt. 12 på Grønland

Påmelding lukket
Andre kurs:
Masterclass Kampanjeverksted

Fortjene giverlojalitet











Motta nyhetsbrev med gode tips!