Del denne artikkelen:

Alle som driver innsamling på nettsider og sosiale medier må kunne Google Analytics. Trenger du oppfriskning?
Dette er et praktisk kurs, så husk å ta med egen PC/Mac.

Har dere kampanjer på nett? Da er det viktig med fokus på analyse. Hvor gode er nettsidene for de giverne? Finner de svarene de ser etter?

Med dette kurset får du en introduksjon til Google Analytics og kunnskap om de viktigste analysetallene du bør følge med på.

Du vil lære å finne svar på spørsmål som:

  • Hvem er det som besøker nettsiden/kampanjesidene?
  • Hvordan lese trafikktall for å forstå hvilke markedsføringstiltak som fungerer?
  • Hvordan sette opp automatisk rapportering?
  • Hvordan bruke innholdsstatistikk?

BONUS: kom i gang med Google-søk annonser i samme slengen.

Meld deg på kurs i dag.

Vi anbefaler alle deltakere å ha tilgang til egen Google Analytics-konto før de kommer på kurset.
Dette er et praktisk kurs med fokus på «how-to».

Sted: Oslo
Tid: 22.mai  kl.10-14, inkl håndholdt lunsj og kursmateriell
Pris: 2690,- / 20% rabatt for ProFundo-kunder

 

Påmelding:


Kursholdere:

 

Kristin Hvideberg Tobiassen – ProFundo CREATIVE
Kreativ leder i ProFundo, med lang erfaring i
fundraising og forkjemper for mer testing og mindre «roping i skogen»

 

 

Jeanette Tharaldsen – Generator Performance

Sertifisert Facebook og Google-markedsfører, iderik dame som elsker å lete etter det perfekte publikum for hver annonse.











Motta nyhetsbrev med gode tips!