Skal du jobbe med digital markedsføring i 2022, bør du vite hvordan du bruker Facebook riktig. Denne dagen har du mulighet til å tilegne deg kunnskap som er tilpasset din organisasjon.

Kurset holdes digitalt. Det vil være to forskjellige kurs på sammen dag. Her har du muligheten til å tilpasse valget etter dine egne kunnskaper. Første halvdelen passer godt for deg som er ny til fundraising i Facebook, og den andre delen av dagen passer for deg som har litt forkunnskaper og vil bli enda bedre! Er du allerede i gang er det å videreutvikle og tilegne deg ny kompetanse viktig. Få energi til å omstille deg og teste ut nye ting. 

Vi er sikker på at nettopp du kan bli en god fundraiser i Facebook Business, hvor markedet er Facebook, Instagram, Messenger og en haug med andre plasseringer. Sett av tid 15. februar for å tilegne deg nyttig kunnskap som kan benyttes til årets viktige kampanjer. 

Les også om digital annonsering med hensyn til personvern.

Facebook for nybegynnere – kl. 09-11

15. februar
Pris: 1.450 kroner
Sted: Zoom

Påmeldingen er stengt.

 

  • Intro til Facebook Business og pixel-bruk
  • Hvordan sette opp en annonse med ulike målsettinger
  • Verifisering av domene? Hva og hvordan?
  • Konkrete eksempler på do’s and dont’s
  • Kommunikasjonstips

Facebook for viderekomne – kl. 12-14

15. februar
Pris: 1.450 kroner
Sted: Zoom

Påmeldingen er stengt.

 

  • Hvordan utnytte potensialet i målsetning «konvertering»
  • Oppsett av testing, og optimalisering av kampanjer
  • Hvordan lese og lære fra Facebook-rapporter?
  • Konkrete eksempler på do’s and dont’s
  • Kommunikasjonstips – det kreative er nå enda viktigere enn før

Kursholdere:

Jeanette Tharaldsen
Generator Digital

Jeanette har en bachelorutdannelse i markedsføring og ledelse og yrkesutdannelse innenfor digital markedsføring. De siste 5 årene har hun jobbet som rådgiver for ulike kunder, også norske organisasjoner innen fundraising. 
Jeanette jobber daglig med oppsett, optimalisering og analyse av digitale kampanjer i ulike verktøy som Facebook Business, Google Ads og LinkedIn Campaign Manager.

Kristin Hvideberg Tobiassen
ProFundo CREATIVE

Kristin har 10 års erfaring som rådgiver for norske organisasjoner innen fundraising.
Hun har et øye for kommunikasjon og kreativ formidling som fungerer best når det gjelder å engasjere for hjertesaker.