Velkommen til Dekodes lokaler i Tollbugata i Oslo, 22. mars.
Organisasjonens nettside er ansiktet utad. Den skal skape engasjement og tillit, og ikke minst, fange interessen. Databasen skal motta og fordele informasjonen, og legge til rette for viktig lojalitetsarbeid. Kommunikasjon og samspill mellom nettside og database er viktig, og mer enn kun felter i innmeldingsskjema. Derfor synes vi i ProFundo og Dekode at det er gøy å jobbe sammen. Nå har vi samarbeidet for å dekke organisasjoners behov over mange år, og vi vil gjerne dele litt erfaringer med dere.
Lett servering fra 8.30. Seminar fra kl. 9 -10.30.
Kristin Hvideberg Tobiassen
Avdelingsleder Marked og Creativ i ProFundo.
Morten Bergset
Systemarkitekt i ProFundo.
Marius Granholt
Kundeansvarlig og rådgiver i Dekode.
Marius Granholt har bred digital kompetanse og lang erfaring fra byrå. De siste årene har han vært rådgiver på en rekke store digitale prosjekter med fokus på samfunnsnytte, som for eksempel Kirkens Bymisjon, Redd Barna, Blå Kors og Kreftforeningen. På dette seminaret vil du få høre om Marius og Dekodes erfaringer med å lage gode giver- og medlemsløp. Hvordan sikrer du den røde tråden gjennom hele giverreisen med hjelp av gode skjemaer og landingssider? Sørger du for att giveren blir møtt med samme budskap hele veien frem til mål slik at du kan sikre konvertering og lojalitet?