Facebook er kanskje den viktigste digitale møteplassen med givere og medlemmer i 2018. Det handler ikke bare om å selge eller verve, men om giverdialogen og oppfølging. Analyse og innsikt av kampanjer kan være krevende. Det er mange tall og parametere, men hva sier de egentlig?


Vi ønsker vi å lære deg smarte teknikker for fundraising og påvirkning i sosiale medier. Du vil få forståelse for de små grepene som kan forvandle et innlegg fra å drukne i mengden, til å få stor rekkevidde. Tips som kan hjelpe deg å skape engasjement, rekkevidde og likes.

Publisering i Facebook kan gjøres direkte som admin på din organisasjon sin side, men verktøyet Facebook Business Manager kan ta deg opp til et nytt nivå for markedsføring. Der kan du rette henvendelser direkte mot ulike målgrupper, teste budskap og løfte kommunikasjonen. I dette kurset skal vi se litt på hvordan verktøyet kan brukes til små og mellomstore kampanjer.

Du vil også få med deg hvordan du henter ut de tallene du bør rapportere på og hvordan du kan optimalisere resultatene i deres kampanjer. Kurset krevet litt forkunnskap i Facebook-annonsering for mest utbytte.

BONUS: Jeanette, som er Google-sertifisert markedsfører, vil også gi deg de 5 viktigste rådende for Google Adwords-annonsering.

 

Kursholdere:

 

Kristin Hvideberg Tobiassen – ProFundo CREATIVE
Kreativ leder i ProFundo, med lang erfaring i
fundraising og forkjemper for mer testing og mindre «roping i skogen»

 

 

Jeanette Tharaldsen – Generator Performance

Sertifisert Facebook og Google-markedsfører, iderik dame som elsker å lete etter det perfekte publikum for hver annonse.

 

 

 

Sted: Hos ProFundo, Kjøita 19, Kristiansand
Tidspunkt: 15. november– kl. 10.00-15.00 (inkl. lunsj)
Pris: 1890 kroner

Påmelding avsluttet