Del denne artikkelen:

Vi har spurt Støtteforeningen for Kreftrammede (SfK) om å dele noen Tindra-erfaringer med oss.

Tindra er vårt fagsystem for organisasjonenes ansatte. Det har lav brukerterskel og gir effektive rutiner – skreddersydd organisasjoners behov og oppgaver.

Ansatte i Støtteforeningen for Kreftrammede (SfK) opplever at Tindra forenkler arbeidsdagen. Vi spurte daglig leder Marianne Selmer Kristiansen om hun kunne utdype dette.

 

Tindra hjelper oss å holde orden på endringer når det gjelder våre givere, manuelle innbetalinger og rapporter, og å følge prognoser, forteller hun.

Brukervennlighet, fleksibilitet og tilgjengelighet er nøkkelbegrep for Tindra. Her kan du jobbe enten via nettleser eller nedlastet program.

Hjelpesiden Tindrahjelp gir også god hjelp om du står fast ved noe. Her finner man også ofte-stilte-spørsmål og svar.

Man kan «leke» seg frem til forskjellige funksjoner uten å ha særlig brukerkunnskap, forklarer Marianne.

For frivillige organisasjoner er det spesielt viktig å ha god oversikt over kampanjer, resultater og innbetalinger. Da kommer rapportene i Tindra godt med. De er enkle å lese og viser på en god måte hvordan vi ligger an på alle våre kampanjer, forteller Marianne.

 

Tindra er laget nettopp for å støtte kunders egne prosesser og vi er glade for at det også oppleves slik av brukerne.











Motta nyhetsbrev med gode tips!