Del denne artikkelen:

Lag neste kampanje sammen med Alan Clayton og ProFundos kreative team i Skottland! Sammen kan vi skape en sterk rekrutteringskampanje for din organisasjon, klar for det norske markedet.

På jaktslottet ved Loch Ness blir dere med i stort fagmiljø, ledet av Alan Clayton. Et team av norske og internasjonale konsulenter og designere står klare. Det blir dager med inspirasjon og hardt arbeid. Det blir tid til både faglig input og påfyll av ny kunnskap. Vi skal jobbe fokusert og effektivt i grupper, slik at vi på få dager vil arbeide frem kampanjer og planer som ellers ville kunne ta måneder å få på plass hjemme.

Se påmeldingsskjema nedenfor!

Seminaret gir:
• Kunnskap om responsutløsende kommunikasjon
• Erfaring fra suksessrike casestudier fra hele verden
• Nye ideer og inspirasjon
• Kunnskap om hvordan målrette kampanjene og velge den beste
• Et kampanjekonsept med tekst og bilder
• En plan for å sette kampanjen ut i markedet
• En plan for å beholde giverne

Tid: 12. – 15. mars 2018

Sted: The Inch, Loch Ness, Skottland

Anbefalt reiserute mandag 12.mars:
Oslo – Amsterdam: kl.06.30 / Kristiansand – Amsterdam: kl. 06.20 / Bergen – Amsterdam: kl 06.10
Amsterdam – Inverness: kl.12.10

Anbefalt reiserute torsdag 15.mars:
Inverness – Amsterdam: kl. 13.20
Amsterdam – Oslo: kl. 20.35 / Amsterdam – Kristiansand: kl 20.35 / Amsterdam – Bergen: kl 21.05

OBS: Begrenset antall plasser.

Pris: kr 29.500 pr deltaker, inkludert alle kursdager, rådgivning, overnatting i enkeltrom, alle måltider, aktiviteter samt busstransport til og fra flyplass.
Ta kontakt for gruppetilbud! Vi anbefaler på det sterkeste at hver organisasjon deltar med minst to deltakere, da det gir større utbytte og større gjennomføringsevne når dere kommer hjem.

Informasjon og påmelding:
Kristin Hvideberg Tobiassen
T: 913 56 591
E: kristin@profundo.no

 

Last ned brosjyre for masterclass 2018 oppe til høyre på denne siden.

 

Anbefalinger fra deltakere i 2017:

Jobb og spikk på idéen til den sitter. Stikkord: Skrelle bort og spisse – så mange runder som nødvendig. Utrolig nyttig å komme bort fra dagens «mas og kjas» og være fokusert – sammen med to gode kolleger, flere andre fundraisere og et knippe dyktige fagfolk. Inspirasjon, faglig oppdatering, teambuilding, god mat og god prat – alt på en gang. Anbefales på det varmeste!

Linda Askeland, informasjonsleder Åpne Dører

Masterclass ga oss en svært god teoretisk innføring av fagområdet fundraising fra en av de beste i verden innen området; Alan Clayton. Samtidig ble dette koblet opp mot relevante og gode cases. Utvikling av vårt eget kampanjekonsept gikk som en rød tråd gjennom dagene. Dette ble en god prosess med spennende diskusjoner i gruppen og med god «sparrig» fra de andre organisasjonene som deltok på kurset samt fagpersonene som deltok under dagene.

Anne Kjersti Kværner, Fundraisingsjef, Blå Kors

Det å delta på Donor Aquisition Laborartory er både lærerikt, effektivt, inspirerende, morsomt og hjerteskjærende. Anledningen man får til å fokusere 100 % til å lande en aktivitet for sin sak, fra start til mål, er en virkningsfull måte å jobbe seg igjennom alle de viktige fasene i en slik prosess. En viktig bonus er at vi får muligheten til å få verdifulle (subjektive) innspill fra andre organisasjoner gjennom hele prosessen.

Fredrik Sahlin, Salg- og markedsdirektør, Redningsselskapet

Vil sterkt anbefale Profundos masterclass med Alan Clayton. Vi var fire personer fra Normisjon som reiste over til Skottland og vi lærte mye – mer enn forventet. Troverdig og godt faglig fundert undervisning, som vil være med på å sette en ny retning for vårt innsamlingsarbeid. Samtidig veldig positivt å reise sammen som team – inkludert leder – slik at vi får skikkelig trykk bak nye ideer når vi kommer hjem.

Ole Martin Rudstaden, medie- og markedssjef, Normisjon

 

Påmelding her:

 











Motta nyhetsbrev med gode tips!