Del denne artikkelen:

I de sosiale mediene kan vi møte alle givergrupper, og de fleste aldersgrupper. Vi kan jobbe med giverpleie og vi kan rekruttere nye støttespillere. Mulighetene for å målrette annonseinnhold blir stadig mer sylskarpe. Dessverre er de også i stadig endring. Hvor skal du begynne? Har du fulgt med?

OBS – KURSET ER FULLBOOKET

Konkurransen om annonseplassene på Facebook har hardnet til etter hvert som stadig flere bedrifter har begynt å annonsere, og Facebook har varslet om at de strammer til og kravene til godt innhold for annonsører blir enda strengere. Hva er godt innhold?

Dette seminaret gir deg det grunnleggende kunnskap for å rekruttere og pleie givere i Facebook som kanal, og mange ideer til hva og hvordan du kan gå frem.

Kurset passer for deg som er i startgropa og for deg som har begynt med enkel annonsering allerede.

 

Kursholdere:

  • Kristin Hvideberg Tobiassen – ProFundo CREATIVE
    Kreativ leder i ProFundo, med lang erfaring i fundraising og forkjemper for mer testing og mindre «roping i skogen»
  • Jeanette Tharaldsen – Generator Performance
    Sertifisert Facebook og Google-markedsfører, idérik dame som elsker å lete etter de perfekte publikum for hver annonse.

 

Velkommen til et inspirerende og praktisk kurs!

Tidspunkt: torsdag 1. mars kl. 10-14.30 – enkel lunsj inkludert
Adresse: Konferansesenteret Mariboesgate 8, 5.etg, Oslo
Pris: kr. 1590,-

 

MERK:
KURSET ER NÅ FULLBOOKET OG PÅMELDING STENGT











Motta nyhetsbrev med gode tips!