Del denne artikkelen:

4 av 5 nordmenn har Facebook-profil. Dette gjør Facebook til kanskje den viktigste digitale møteplassen med givere og medlemmer i 2018. Det handler ikke bare om å selge eller verve, men om giverdialogen og giveroppfølging.

Vi ønsker vi å lære deg smarte teknikker for fundraising og påvirkning i sosiale medier. Du vil få forståelse for de små grepene som kan forvandle et innlegg fra å drukne i mengden, til å få stor rekkevidde. Tips som kan hjelpe deg å skape engasjement, rekkevidde og likes.

Publisering i Facebook kan gjøres direkte som admin på din organisasjon sin side, men verktøyet Facebook Business Manager kan ta deg opp til et nytt nivå for markedsføring. Der kan du rette henvendelser direkte mot ulike målgrupper, teste budskap og løfte kommunikasjonen. I dette kurset skal vi se litt på hvordan verktøyet kan brukes til små og mellomstore kampanjer.

BONUS: Jeanette, som er Google-sertifisert markedsfører, vil også gi deg de 5 viktigste rådende for Google Adwords-annonsering.

 

Kursholdere:

 

Kristin Hvideberg Tobiassen – ProFundo CREATIVE
Kreativ leder i ProFundo, med lang erfaring i
fundraising og forkjemper for mer testing og mindre «roping i skogen»

 

 

Jeanette Tharaldsen – Generator Performance

Sertifisert Facebook og Google-markedsfører, iderik dame som elsker å lete etter det perfekte publikum for hver annonse.

 

 

 

Sted: Hos Norsk Folkehjelp, Stortorvet 10, 4. etg (inngang Møllergata)
Tidspunkt: 18. oktober – kl. 10.00-14.00 (inkl. lunsj)
Pris: 1890 kroner

 

Påmelding her:

Kurs som kommer:
Flere kurs som kommer denne høsten:











Motta nyhetsbrev med gode tips!