Del denne artikkelen:

Sosiale medier er ikke lenger kun en lekeplass for de unge, men et sted vi møter de fleste - også den gruppen vi snakker om som 'de beste giverne.' Det introduseres stadig ny teknologi og nye muligheter for å rette annonsene dine direkte mot de mest interesserte. Er du målrettet i din sosiale medie-strategi? Få med deg ideer og tips til hvordan du kan bruke Facebook og Google til innsamling i 2017.

Facebook og Google kan være sylskarpe på målretting, mer enn noen andre kanaler. Spennende og nesten skummelt.

Er du målrettet i din SOME-strategi?
Er du kjent med hvordan Facebook kan brukes til å skaffe nye givere?

Vi tar deg gjennom ideer og tips til hvordan bruke Facebook og Google til innsamling i 2017 og hvordan du kan teste hvilken kommunikasjon som fungerer best på en rask og billig måte.
Hva trenger du teknisk for å annonsere på Facebook? (gavesider, faddersider o.l.)
Hvordan bør vi jobbe med kommunikasjon i Facebook-poster?
Når bør du fremme et innlegg og når bør du heller annonsere?

Du kan sikre deg en plass nå!
Vi sees i 5.etg hos Regnskogfondet.

Kursholdere:
• Kristin Hvideberg Tobiassen – ProFundo CREATIVE
Kreativ leder i ProFundo, med lang erfaring i fundraising og forkjemper for mer testing og mindre ‘roping i skogen’

• Jeanette Tharaldsen – Generator Performance AS
Sertifisert Facebook og Google-markedsfører, idérik dame som elsker å lete etter det perfekte publikum for hver annonse.

Tid: 21.september kl. 12-15.30
Sted: Mariboes gate 8, 5.etg, Oslo
Pris: kr. 1690

 

Kurset er gjennomført











Motta nyhetsbrev med gode tips!