Del denne artikkelen:

Analyse og innsikt av kampanjer i Facebook kan være krevende. Det er mange tall og parametere, men hva sier de egentlig? Hvilke av måleparameterne bør du følge med på og hvorfor?

I dette intensivkurset lærer du hvordan du henter ut de tallene du bør rapportere på og hvordan du kan optimalisere resultatene i deres kampanjer. Kurset krevet litt forkunnskap i Facebook-annonsering for mest utbytte.

Tidspunkt: 21. november 2018 Kl. 10.00 – 13.00 (inkl. lunsj)
Sted: Oslo (adresse kommer)
Pris: 1890 kroner

Kursholdere:

 

Jeanette Tharaldsen – Generator Performance
Sertifisert Facebook og Google-markedsfører, iderik dame som elsker å lete etter det perfekte publikum for hver annonse.

 

 

Kristin Hvideberg Tobiassen –ProFundo CREATIVE
Kreativ leder i ProFundo, med lang erfaring i fundraising og forkjemper for mer testing og mindre «roping i skogen»

 

Påmelding her:

Andre kurs: Fundraising & Facebook/Google











Motta nyhetsbrev med gode tips!